تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

پاک سرویس چه خدماتی می‌دهد؟

برندهای ایرانی
پاک سرویس شرکت زیرمجموعه پاکشوما، با هدف ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک و همچنین تأمین قطعات و لوازم یدکی این محصولات تأسیس شده است. یکی دیگر از اهداف تأسیس این شرکت جلب رضایت مصرف‌کنندگان لوازم خانگی پاکشوما و کرال (برند لوازم خانگی زیرمجموعه پاکشوما) و محصولات سایر برندهای دارای گارانتی پاک سرویس بوده است.

تصلا-پاک سرویس شرکت زیرمجموعه پاکشوما، با هدف ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک و همچنین تأمین قطعات و لوازم یدکی این محصولات تأسیس شده است. یکی دیگر از اهداف تأسیس این شرکت جلب رضایت مصرف‌کنندگان لوازم خانگی پاکشوما و کرال (برند لوازم خانگی زیرمجموعه پاکشوما) و محصولات سایر برندهای دارای گارانتی پاک سرویس بوده است.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • معرفی پاک سرویس
  • میزان رضایت مشتریان از خدمات پاک سرویس
  • مزایای استفاده از خدمات پاک سرویس
  • محصولات دارای گارانتی پاک سرویس
  • دفتر مرکزی و دفتر خدمات پس از فروش
  • خدمات پس از فروش پاک سرویس
  • مشاهده مراکز فروش مجاز
  • خرید آنلاین محصولات پاکشوما
  • ثبت شکایات
  • خدمات وب‌سایت

معرفی پاک سرویس

پاک سرویس برای راضی نگه‌داشتن مشتریان و افزایش میزان رضایت و وفاداری آنها، سیستم مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ISO100002:2014 / ISO100004:2012 را که برای رسیدگی به شکایت‌های مشتریان و سنجش رضایتمندی مشتریان ایجاد شده‌اند، انتخاب کرده است. شرکت پاک سرویس برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، اصول زیر را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند در جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل ممکن عمل کند:

  • استخدام نیروهای آموزش‌دیده به‌خصوص نیروهایی که مستقیماً با مشتریان در تعامل هستند.
  • اهمیت دادن به آموزش مستمر اعضای ارائه‌دهنده خدمات به مشتری جهت ارائه راهنمایی‌های دقیق و کاربردی به مشتریان
  • ثبت نیازها، انتظارات و شکایت‌های مطرح‌شده از سوی مشتری‌ها به‌صورت سیستماتیک در قالب سیستم CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) برای پیگیری دقیق و مرحله‌به‌مرحله تقاضاها و شکایات مطرح‌شده از سوی مشتری تا حصول نتیجه. این اقدام با هدف جلب رضایت مشتریان تا حداکثر میزان ممکن انجام می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۷۰۰ مرکز سرویس‌دهی پاکشوما در سراسر ایران در حال فعالیت هستند که خدمات آنها شامل سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش، نصب محصولات و رفع مشکلات محصولات به‌صورت حضوری و غیرحضوری می‌شود.

میزان رضایت مشتریان از خدمات پاک سرویس

ظاهراً مصرف‌کنندگان محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش پاک سرویس، از این خدمات راضی هستند و در مورد منظم و متعهد بودن کارشناسان نصاب و تعمیرکار این شرکت توافق نظر دارند؛ البته تعدادی از مصرف‌کنندگان مدعی هستند نصابان شرکت در هنگام نصب محصولات خریداری‌شده تلاش کرده‌اند لوازم جانبی و لوازم لازم برای استفاده از محصولات (مثل مواد شوینده برای لباسشویی و ظرفشویی) را با قیمتی بالاتر از قیمت بازار، به آن‌ها بفروشند.

مزایای استفاده از خدمات پاک سرویس

مزایای استفاده از خدمات پاک سرویس به شرح زیر است:

  • تعمیر در محل
  • استفاده از قطعات اصلی
  • خدمات رایگان در مدت‌زمان گارانتی
  • سرویس‌کار متخصص
  • آموزش رایگان

خدمات پس از فروش پاک سرویس

خدمات پس از فروش شرکت شامل موارد زیر می‌شود:

گارانتی

خدمات گارانتی پاک سرویس شامل موارد زیر می‌شود:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ۱۴۴ ماه پشتیبانی برای تمام محصولات
  • ۲ سال ضمانت لباسشویی اتوماتیک
  • ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲ سال گارانتی سایر قطعات در محصول یخچال‌فریزر و ساید بای ساید
  • ۱۸ ماه گارانتی برای جاروبرقی، ظرفشویی و ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲ سال گارانتی سایر قطعات کولر گازی

جهت ثبت درخواست گارانتی باید پس از مراجعه به این صفحه شماره سریال ۹ رقمی دستگاه خریداری‌شده را وارد و درخواست خود را برای بهره‌مندی از خدمات گارانتی ثبت کنید. برای پیگیری درخواست خود نیز می‌توانید به همین صفحه مراجعه کنید.

تعمیر و نصب

شما می‌توانید برای ارائه درخواست نصب رایگان محصول خود و کسب اطلاعات لازم در مورد استفاده از آن و همچنین ارائه درخواست برای تعمیر محصول خود یا سرویس دوره‌ای آن نیز به همین صفحه مراجعه کنید.

سرویس دوره‌ای

مزایای استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای پاک سرویس به شرح زیر است:

  • افزایش طول عمر دستگاه
  • افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی
  • جلوگیری از خرابی و کاهش هزینه تعمیرات اساسی
  • پاسخ به سؤال‌ها و آموزش مجدد به‌صورت رایگان

محصولات دارای گارانتی پاک سرویس

پاک سرویس علاوه بر ارائه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات پاکشوما و کرال، این خدمات را برای محصولات برندهای میدیا، کنوود، کندی، زیرووات، جنرال ادمیرال و آکس نیز ارائه می‌دهد.

 دفتر مرکزی و دفتر خدمات پس از فروش

دفتر مرکزی پاک سرویس در تهران در خیابان احمد قیصر، خیابان نوزدهم، شماره ۳۰ واقع شده و شما می‌توانید هم از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۶۰۸ و هم از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۵۱۶۲۷ با آن در تماس باشید. شماره تلفن مرکز خدمات پس از فروش این شرکت در ساعات اداری ۳۱۲۲-۰۲۵ است. همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری (USSD) زیر درخواست خود برای بهره‌مندی از خدمات را ثبت کنید.

#۷۳۰۴۳*۶۶۵۵*

مشاهده مراکز فروش مجاز

برای مشاهده مراکز فروش مجاز در استان و شهر خود می‌توانید پس از مراجعه به این صفحه و مشخص کردن استان و شهر خود، مراکز فروش مجاز را همراه با آدرس و شماره تلفن آن‌ها مشاهده و از قابلیت مسیریابی برای رسیدن به آن‌ها نیز استفاده کنید.

خرید آنلاین محصولات پاکشوما

برای خرید آنلاین کولرگازی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر پاکشوما می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. در ضمن از طریق این صفحه نیز می‌توانید محصولات پاکشوما را مشاهده و آنها را آنلاین بخرید.

ثبت شکایات

چنانچه در مورد یکی از موارد زیر شکایت دارید، می‌توانید به این صفحه مراجعه و شکایت خود را ثبت کنید:

  • خراب بودن محصول نو
  • تأخیر در مراجعه سرویس‌کار جهت نصب یا تعمیر
  • تعداد تأخیر در مراجعه سرویس‌کار
  • اعتبار نداشتن نماینده خدمات
  • عدم پاسخگویی و پیگیری خدمات پس از فروش
  • خرابی غیرقابل تعمیر
  • گارانتی نکردن محصولات به دلیل تولید شدن در سال‌های گذشته
  • بررسی گارانتی و گارانتی نکردن
  • موجود نبودن قطعه در انبار
  • عدم رضایت از تعویض قطعه
  • تعدد خرابی محصول
  • دریافت هزینه تعمیر اضافی
  • عدم تسلط فنی سرویس‌کار در نصب
  •  دریافت ایاب و ذهاب اضافی
  • نارضایتی از عملکرد دستگاه
  • خرابی هنگام نصب
  • کسری قطعه هنگام نصب
  • برخورد نامناسب نماینده

خدمات وب‌سایت

لازم به ذکر است در وب‌سایت پاک سرویس به آدرس https://www.pakservice.org/  در بخش آموزش مطالب آموزشی مفیدی نیز ارائه شده است. از دیگر خدمات این وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راهنمای استفاده از محصولات
  • راهنمای خطای دستگاه
  • پاسخگویی به سؤالات متداول در مورد گارانتی، خدمات پس از فروش و همچنین سؤالات متداول در مورد استفاده از لوازم خانگی مختلف ازجمله لباسشویی، ظرفشویی جاروبرقی، تهویه مطبوع، مایکروویو و همچنین تعمیر و نگهداری آن‌ها
  • نظرسنجی از مشتریان

نتیجه‌گیری

پاک سرویس یکی از شرکت‌های ایرانی شناخته‌شده در زمینه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش است و خدمات خود را برای لوازم خانگی برندهای پاکشوما، کرال، میدیا، کنوود، کندی، آکس، زیرووات و جنرال ادمیرال ارائه می‌دهد. خدمات این شرکت شامل گارانتی، نصب و استفاده از محصول، تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای می‌شود. مدت‌زمان گارانتی پاک سرویس ۲ سال و برای قطعات اصلی مثل کمپرسور یخچال و کولر گازی ۵ سال است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!